KOMENTARZE

<12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061>

@ce
2006-01-29 21:13:07
tak, spisek żydów i masonów, manipulacja w pokazywaniu ludzkiej tragedii, reklamy wyborcze za darmo i żałoba narodu polskiego z okazji ludobójstwa w Sudanie...

2006-01-29 21:08:13
Każdy z was ma tu rację. Zgadzam się z D, co do tego, że media za bardzo z ludzkich tragedii robią sensację. I wkurza mnie, że oglądając jakieś wiadomości przez pół godziny cały czas powtarzają w kółko jedno i to samo. Aż się niedobrze robi. Skoro ogłoszono żałobę, media powinny wziąć to pod uwagę i uszanować ofiary tej tragedii i ich rodziny, które tak bardzo cierpią. Nie wiem, ale gdyby mnie zginął ktoś bliski to ja bym chyba przez te media zwariowała, gdyby przez cały czas wałkowali to samo. Najsmutniejszy jak dla mnie był widok tych gołębi, czekających na swoich właścicieli. To taki smutny obraz, bezsensownego czekania. Bo wiadomo, że ich właścicieli już nie ma. Zgodzę się także z Ghostem bo gdyby nie media to nie wiedzielibyśmy co dzieje się na świecie. Nie wiedzielibyśmy nic o atakach Terrorystycznych, wojnach, kłamstwach i o całej niesprawiedliwości. Żylibyśmy w niewiedzy. Tacy nieświadomi, co się dzieje wokół nas Media są dobre, ale jak wszystko kiedyś musi być umiar. No to chyba tyle, bo ni będę pisać tego samego co inni. …[*][*][*]…

2006-01-29 21:07:25
Hmm... media czasami dobrze robią, że powiedzą o rzeczach, które nas interesują, ale niech nie przesadzają z całodobowym pokazywaniu tragedii ludzi, którzy potrzebują teraz spokoju. Tak samo jak Ci, którzy są już po drugiej stronie... nie sądze, żeby cieszyli się z tego powodu, że mówi się ciągle o nich w telewizji... ja przynajmniej nie byłbym z tego powodu zadowolony... a co do pieniędzy... nie odwoływałem się do konkretnego teraz przykładu... ale ostatnim czasem były wybory... to był właśnie idealny czas, kiedy media okropnie manipulowały ludźmi! Nie mówię o samej telewizji, która i tak (za pieniądze, a co? :]) puszczała non - stop reklamy wyborcze... a np. Gazeta Wyborcza, która jest strasznie stronniczą gazetą, jeżeli chodzi o politykę, również manipulowała ludźmi... niestety Wyborczą trzeba umieć czytać, żeby nie dać się omamić i tyle

@ce
2006-01-29 20:59:18
zgodze sie z Ghostem, media robią dobrą robote, którą jest pokazywanie rzeczywistości, a przy tym napewno nie przeszkadzają akcji ratowniczej bo są pewne przepisy które im to uniemożliwiają, kręcą przecież z wyznaczonego miejsca a nie włażą na dach, gadka że robią to dla pieniędzy jest stara jak świat, przecież to nie paparazzi, w końcu tragedia się stała i tragedię widać na ekranach, a przecież operator, dziennikarz, kamerzysta nie dostaną premii za pokazanie zakrwawionego gościa więc nie widze powodu dlaczego miałby to robić dla kasy.

.
2006-01-29 20:07:37
powiedzcie mi jak media uczczcily smierc wielkich ludzi w zeszlym roku ? Zaloba po stracie Jana Pawła II byla prawdziwa, ale innych podobnych sobie nie przypominam...Kiedy umarl ks. Twardowski, wazniejszy byl cyrk przy ul. Wiejskiej ... To jest JEDEN PRZYKLAD...

2006-01-29 20:04:39
Media juz nie robią z tego rzeczowego sprawozdanie tylko telenowele! Jestem pewna, że krecac sie z kamerami na tym gruzowisku nie ułatwiają pracy tym wszystkim ratownikom! Filmując człowieka ktory lezy przywalony dachem i czeka na ratunek nie ułatwiaja mu zniesienia tego cierpienia! Pozbawiają go już i tak resztek jego prywatnosci! Tak samo było przy smierci papieża.! Co 3 minuty powtarzali to samo. Mogli mu jeszcze wejsc do pokoju i nadawac transmisje bezpośrednią! Ciągle zapraszają co raz to nowych "ekspertow" żeby wydusic z nich cokolwiek. Np. zapytali sie eksperta budowlanego o przyczyne tego zalamania, on powiedzial ze nie moze sie na ten temat wypowiadac bez ekspertyz bo to byłoby nie zgodne z jego eteka, a ta prezenterka "Ale moze pan spekulowac." Ludzie powinni oddac krew i łaczyc sie w modlitwie. To im pomoze, a nawet uratuje. Pokazywanie ludzkiego nieszczescia ze szczegolami im po prostu zaszkodzi. Dajmy tym ludziom odejsc w spokoju ... Nie robmy z nich gwiazd telewizji ...

2006-01-29 20:01:41
no to ja sie wybije... moze beda nonkonformista ale co tam... po pierwsze wedlug mnie media odpieprzaja bardzo dobra robote! a przy tym trudną , wyczerpującą i niebezpieczna... dlaczego sa nazywane "czwarta wladza" bo bez nich czesto nie wiedzielibysmy o przekretach jakie dzieja sie na tym swiecie, to np. dzieki mediom spadlo poparcie busha (i chwala Bogu!) jak pokazaly prawdziwa sytuacje w Iraku i tak mozna wymieniac bardzo dlugo... to jest wlasnie wspaniale ze tv zmienia swoj program, emituje specjalne wydania , relacje itp. , pokazuje to wrazliwosc i pozytywna mentalnosc Polakow. szukaja po prostu sensacji?! no na pewno wolelibyscie, aby po wlaczeniu wiadomosci nastepnego dnia po tragedii uslyszec ze w zoo w abudabii urodzil sie nowy koala... mozna se pomyslec "maja tutaj takie wazne wydarzenie , a pieprza o jakis miskach!" tak wiec wedlug mnie media jako 4 wladza zajebiscie wykonuje swoj obowiazek i jestem pelnym podziwu dla ludzi ktorzy potrafia sie na chwile zatrzymac, cos zmienic, zapalic jakas swieczke w oknie, nalozyc czarne ubranie... nie mowie tutaj o lamentowaniu bo to nic nie da, ale sa po prostu pewne rzeczy, ktorych nie mozna przemilczec i tak samo jest z mediami... a co do tego tekstu z bliskim wschodem to z jakiej racji mamy miec zalobe?! ja rozumiem ze to jest smierc ludzi, ale co chwila na swiecie ktos ginie i moze bedziemy mieli zalobe za kazdego... ludzie by chyba odeszli od zmyslow. zaloba to nie jest tylko sposob uczczenia, ale takze pokazania wielkosci tragedii... gdyby zrobic zalobe po smierci psa ministra to wydawaloby sie smieszne, dlatego w tym tez trzeba miec umiar i jakies klasyfikacje, chocby moralne... nasz kraj jeszcze potrafi sie zachowac... dziekuje!

.
2006-01-29 19:51:29
to wszystko jeden wielki koszmar, nie ma tu chyba nikogo kto przeszedl by kolo czegoos takiego obojetnie...Nie chodzi mi tutaj tylko o ta tragedie Nie mozna od tego uciec sni mi sie to nie tylko w nocy ale i w dzien jest to w to w moim telewizorze i w moim miescie mielismy np. serie wypadkow samochodowych zgineli ludzei ktorzy bardzo wiele dla nas znaczyli, oczy Arka Golasia widzialam wszedzie przez miesiac i mimo ze nie swiat zadko pozwala nam na zalobe taka jak ta kazdy czci to i przezywa na swoj sposob...Nie wiem jak wy ale chcialabym zeby to zniknelo choc na chwile...Nie widze tu osob obojetnych. Nie wiem jak wy chcialabym na chwile zapomniec o tym wszystkim i nie bac sie wsiasc do samochodu, wyjsc z domu isc do sklepu do szkoly chcialabym nie bac sie wlaczyc rano telewizora. W zalobie jestesmy wszyscy i przez caly czas .i nie ma na to recepty, czy milczymy czy staramy sie o tym choc przez chwile zapomniec zawsze boli tak samo

2006-01-29 19:50:05
Dokładnie o to mi chodzi D. Przecież oczywiste jest, że każdy się nad tym zastanowi... ja też sobie pomyślałem, czemu Bóg na to pozwolił... czemu zginęło tyle niewinnych osób... przez ludzką głupotę niestety... ale nie podoba mi się ten teatrzyk, który odgrywają media... oni się jeszcze dziwią, że ludzie nie chcą z nimi rozmawiać... ja też nie mam ochoty rozmawiać z tym szumowinami, które robią to wszystko dla pieniędzy :/

D
2006-01-29 19:34:05
Iluvatar ja sie z Toba po czesci zgadzam... Tzn. ja mam w takich sytuacjach mieszane uczucia... wiadomo, ze nad taka tregedia nalezy sie zatrzymac nie mozna od tak sobie przejsc do porzadku dziennego, ale z drugiej strony to zal nosi sie w sercu i to nic nie zmieni czy ja napisze tu komentrz na jakis zabawny temat czy nie... Życie płynie dalej, my powinnismy przystanac i zastanowic sie nad tym co sie stalo wyciagnac wnioski z tej tragedii , ale tez powinnismy zyc dalej. I w tym wszystkim zaczyna denerwowac mnie ta cala szopka ktora jest w mediach. Ja rozumiem wszystko ale widzialam jak dziennikarz przeprowadzal wywiad z mezczyzna ktory . On zaczal plakac a dziennikarz nadal zadawal mu pytania! Media sa od informowania ale nie za wszelka cene!!! To juz jest robienie taniej sensacji z ludzkiej tragedii i wlasnie przez to mam juz dosyc serwisow informacyjnuch co 5 minut poswieconych tylko temu zdarzeniu!

2006-01-29 19:09:46
Ale ja chętnie wysłucham, co masz do powiedzenia w tej sprawie

2006-01-29 19:09:05
Iluvatar nawet nie wiesz jak sie z Toba nie zgadzam... ale jest wolnosc slowa i przekonan wiec krytykowal cie na pewno nie bede...

2006-01-29 19:02:37
Dzięki Karola, że się zgadzasz

2006-01-29 18:02:16
z tym SerjI to się przypadkiem pomyliłem ! ale wymyśliliście mamusia...

2006-01-29 17:55:27
heh ... Nic dodać nic ując! "I agree."