Wojna wyszukiwarek sprawia, że nawet firmy o tak silnej pozycji jak Google muszą wciąż pracować nad poprawieniem jakości swych usług. Jednym z najnowszych pomysłów jest mechanizm personalizacji wyników wyszukiwania, znajdujący się już w fazie publicznych testów.
Od poniedziałku działa beta wersja strony Google Personalized (http://labs.google.com/personalized). Pozwala ona użytkownikowi na stworzenie profilu zainteresowań i pod ich kątem filtruje wyniki wyszukiwania. W przyszłości Google planuje też rozszerzyć możliwości narzędzia o śledzenie zmian zasobów i bieżące wysyłanie zarejestrowanym użytkownikom e-maili z aktualizacjami. Dzięki temu Internauci będą mogli szybko dotrzeć do pożądanych źródeł.
Termin wprowadzenia finalnej wersji narzędzia do serwisu Google nie jest jeszcze znany.
Od poniedziałku działa beta wersja strony Google Personalized (http://labs.google.com/personalized). Pozwala ona użytkownikowi na stworzenie profilu zainteresowań i pod ich kątem filtruje wyniki wyszukiwania. W przyszłości Google planuje też rozszerzyć możliwości narzędzia o śledzenie zmian zasobów i bieżące wysyłanie zarejestrowanym użytkownikom e-maili z aktualizacjami. Dzięki temu Internauci będą mogli szybko dotrzeć do pożądanych źródeł.
Termin wprowadzenia finalnej wersji narzędzia do serwisu Google nie jest jeszcze znany.