Od października posiadacze telefonów komórkowych, które odmówiły posłuszeństwa, nie muszą się już tym zamartwiać, znajdą bowiem pomoc w sieci sprzedaży mPunkt.
Salony sieci zostały wyposażone w niezbędny do napraw sprzęt: narzędzia, testery baterii, zapasy oryginalnych części. W ramach nowatorskiej usługi Service Point napraw swoich komórek mogą dokonać w mPunkcie abonenci wszystkich operatorów.
mPunkt jest pierwszą siecią w Polsce, która oferuje swoim klientom naprawy gwarancyjne w punkcie sprzedaży. „Wiemy, jak ważna dla konsumentów jest kompleksowa obsługa. Chcemy nie tylko sprzedawać telefony i akcesoria, ale również oferować pełen zakres usług posprzedażnych” – mówi Adam Smuk, Dyrektor Marketingu i Produktu sieci mPunkt.
Najprostsze naprawy będą realizowane w salonach „od ręki”. Usługi serwisowe o wyższym stopniu trudności lub te wykonywane w ramach gwarancji, będą się odbywać w centrum serwisowym. Jeśli dokonanie naprawy nie będzie możliwe na miejscu, na czas niezbędny do usunięcia usterki klienci otrzymają telefony zastępcze.
Salony sieci zostały wyposażone w niezbędny do napraw sprzęt: narzędzia, testery baterii, zapasy oryginalnych części. W ramach nowatorskiej usługi Service Point napraw swoich komórek mogą dokonać w mPunkcie abonenci wszystkich operatorów.
mPunkt jest pierwszą siecią w Polsce, która oferuje swoim klientom naprawy gwarancyjne w punkcie sprzedaży. „Wiemy, jak ważna dla konsumentów jest kompleksowa obsługa. Chcemy nie tylko sprzedawać telefony i akcesoria, ale również oferować pełen zakres usług posprzedażnych” – mówi Adam Smuk, Dyrektor Marketingu i Produktu sieci mPunkt.
Najprostsze naprawy będą realizowane w salonach „od ręki”. Usługi serwisowe o wyższym stopniu trudności lub te wykonywane w ramach gwarancji, będą się odbywać w centrum serwisowym. Jeśli dokonanie naprawy nie będzie możliwe na miejscu, na czas niezbędny do usunięcia usterki klienci otrzymają telefony zastępcze.