S P R A W O Z D A N I E Z R E A L I Z A C J I
P L A N U R O Z W O J U Z A W O D O W E G O
S P R A W O Z D A N I E Z R E A L I Z A C J I P L A N U R O Z W O J U Z A W O D O W E G O Wymagania egzaminacyjne określone przez MEN /Rozp. MENz dn. 03.VIII.2000 Dz. U. Nr 70, poz. 825/ Zagadnienia z tego obszaru ujęte w moim Planie rozwoju zawodowego. Sfery zawa-rte w planie. Sposoby realizacji. Dowody realizacji – dokumen- tacja. § 4 ust. 1pkt. 1, 2 · Uzyskiwanie dodatkowych kwalifikacji. II · Kontynuacja studiów na Wydziale Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej na Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Rozszerzanie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego udziału w wewnątrz- szkolnym i zewnętrznym doskonaleniu. II · Uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego np. kursach, seminariach, szkoleniach nauczycieli -bibliotekarzy. Załączonopoświadczone kopie zaświadczeń i świadectw Wykaz Rad Szkolenio –wych · Nawiązanie współpracy z opiekunem. Ustalenie zasad hospitacji przez panią Dyrektor. I · Rozmowa z opiekunem, spisanie kontraktu, omówienie ramowego planu pracy. Konsultacje, wymiana poglądów i doświadczeń. Rozmowa z panią Dyrektor . Kontrakt · Obserwacja zajęć prowadzonych przez opiekuna i innych nauczycieli. III · Udział w zajęciach prowadzonych przez opiekuna i innych nauczycieli. Omawianie lekcji, formułowanie wniosków. Scenariusze lekcji · Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna i pani Dyrektor. III · Prowadzenie zajęć hospitowanych przez p. Dyrektor i opiekuna. Analizowanie ich. Wykaz i scenariusze lekcji · Przygotowanie projektu sprawozdania. • Samodzielne studiowanie lite- ratury pedagogi- cznej, a także zgo dnej z pracą nau- czyciela - biblio- tekarza II · Napisanie autocharakterystyki. • Czytanie literaturyi poradników metodycznych. Autochara- kterystyka Recenzje/notatki/z lektur § 4 ust. 2pkt. 1 · Umiejętność doskonalenia własnego warsztatu pracy. Katalogowanie księgozbioru. III · Tworzenie w systemie MOL komputerowej księgi inwentarzowej książek, zgromadzonych w bibliotece szkolnej oraz kartoteki nauczycieli i uczniów. § 4 ust. 2pkt. 2 · Uwzględnienie w pracy dydaktycznej problemów cywilizacyjnych. III · Lekcje poświęcone zdrowemu odżywianiu i uzależnieniom. Scenariuszelekcji § 4 ust. 2pkt. 3 · Poznanie zasad funkcjonowania, organizacji i zadań szkoły i biblioteki. I · Zapoznanie z dokumentacją regulującą pracę szkoły, biblioteki. • Współpraca z Radą Szkoły Zakres obowiązków nauczyciela – bibliotekarza RegulaminBibliotekiRoczny Plan Pracy Biblioteki Zaświadczenie · Podejmowanie dodatkowych zadań. IV · Włączenie się w konstrukcję ścieżek edukacyjnych.- Zorganizowanie :konkursów:- plastycznych :/ekslibris bibliotekii ilustrujemy baśnie/;- czytelniczego /znajomość wierszy J. Tuwima , J. Brzechwy/;wystawy /z baśnią i legendą przez Polskę / Tematy lekcjibibliotecznych Scenariusze konkursów Scenariusz wystawy § 4 ust. 2pkt. 4 · Wykorzystanie technologii komputerowej i informatycznej w pracy pedagogicznej i informacyjnej. III IV · Tworzenie komputerowych zestawień tematycznych w systemie MOL. Przepisanie własnoręczne wszystkich dokumentów. Prawie wszystkie załączone dokumenty. § 4 ust. 2pkt. 5 • Obserwacja i analiza zainteresowań czytelniczych· Pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie zaspokajania potrzeb wychowawczych uczniów. IIIV • Opracowanie, przeprowadzenie ankiety· Konsultacje z pedagogiem szkolnym. Wzór ankietyZaświadczenie § 4 ust. 2pkt. 6 · Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego. Śledzenie na bieżąco dokumentacji regulującej procedury awansu zawodowego. I · Sformułowanie wniosku o rozpoczęcie stażu. Napisanie Planu rozwoju zawodowego oraz Sprawozdania z realizacji Planu. Wniosek o rozpoczęciestażu;Plan rozwoju zawodowego; Sprawozdanie z realizacji Planu oraz materiały stanowiące zawartość załączonej teczki rozdz. 1- 10 .
S P R A W O Z D A N I E Z R E A L I Z A C J I P L A N U R O Z W O J U Z A W O D O W E G O Wymagania egzaminacyjne określone przez MEN /Rozp. MENz dn. 03.VIII.2000 Dz. U. Nr 70, poz. 825/ Zagadnienia z tego obszaru ujęte w moim Planie rozwoju zawodowego. Sfery zawa-rte w planie. Sposoby realizacji. Dowody realizacji – dokumen- tacja. § 4 ust. 1pkt. 1, 2 · Uzyskiwanie dodatkowych kwalifikacji. II · Kontynuacja studiów na Wydziale Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej na Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Rozszerzanie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego udziału w wewnątrz- szkolnym i zewnętrznym doskonaleniu. II · Uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego np. kursach, seminariach, szkoleniach nauczycieli -bibliotekarzy. Załączonopoświadczone kopie zaświadczeń i świadectw Wykaz Rad Szkolenio –wych · Nawiązanie współpracy z opiekunem. Ustalenie zasad hospitacji przez panią Dyrektor. I · Rozmowa z opiekunem, spisanie kontraktu, omówienie ramowego planu pracy. Konsultacje, wymiana poglądów i doświadczeń. Rozmowa z panią Dyrektor . Kontrakt · Obserwacja zajęć prowadzonych przez opiekuna i innych nauczycieli. III · Udział w zajęciach prowadzonych przez opiekuna i innych nauczycieli. Omawianie lekcji, formułowanie wniosków. Scenariusze lekcji · Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna i pani Dyrektor. III · Prowadzenie zajęć hospitowanych przez p. Dyrektor i opiekuna. Analizowanie ich. Wykaz i scenariusze lekcji · Przygotowanie projektu sprawozdania. • Samodzielne studiowanie lite- ratury pedagogi- cznej, a także zgo dnej z pracą nau- czyciela - biblio- tekarza II · Napisanie autocharakterystyki. • Czytanie literaturyi poradników metodycznych. Autochara- kterystyka Recenzje/notatki/z lektur § 4 ust. 2pkt. 1 · Umiejętność doskonalenia własnego warsztatu pracy. Katalogowanie księgozbioru. III · Tworzenie w systemie MOL komputerowej księgi inwentarzowej książek, zgromadzonych w bibliotece szkolnej oraz kartoteki nauczycieli i uczniów. § 4 ust. 2pkt. 2 · Uwzględnienie w pracy dydaktycznej problemów cywilizacyjnych. III · Lekcje poświęcone zdrowemu odżywianiu i uzależnieniom. Scenariuszelekcji § 4 ust. 2pkt. 3 · Poznanie zasad funkcjonowania, organizacji i zadań szkoły i biblioteki. I · Zapoznanie z dokumentacją regulującą pracę szkoły, biblioteki. • Współpraca z Radą Szkoły Zakres obowiązków nauczyciela – bibliotekarza RegulaminBibliotekiRoczny Plan Pracy Biblioteki Zaświadczenie · Podejmowanie dodatkowych zadań. IV · Włączenie się w konstrukcję ścieżek edukacyjnych.- Zorganizowanie :konkursów:- plastycznych :/ekslibris bibliotekii ilustrujemy baśnie/;- czytelniczego /znajomość wierszy J. Tuwima , J. Brzechwy/;wystawy /z baśnią i legendą przez Polskę / Tematy lekcjibibliotecznych Scenariusze konkursów Scenariusz wystawy § 4 ust. 2pkt. 4 · Wykorzystanie technologii komputerowej i informatycznej w pracy pedagogicznej i informacyjnej. III IV · Tworzenie komputerowych zestawień tematycznych w systemie MOL. Przepisanie własnoręczne wszystkich dokumentów. Prawie wszystkie załączone dokumenty. § 4 ust. 2pkt. 5 • Obserwacja i analiza zainteresowań czytelniczych· Pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie zaspokajania potrzeb wychowawczych uczniów. IIIV • Opracowanie, przeprowadzenie ankiety· Konsultacje z pedagogiem szkolnym. Wzór ankietyZaświadczenie § 4 ust. 2pkt. 6 · Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego. Śledzenie na bieżąco dokumentacji regulującej procedury awansu zawodowego. I · Sformułowanie wniosku o rozpoczęcie stażu. Napisanie Planu rozwoju zawodowego oraz Sprawozdania z realizacji Planu. Wniosek o rozpoczęciestażu;Plan rozwoju zawodowego; Sprawozdanie z realizacji Planu oraz materiały stanowiące zawartość załączonej teczki rozdz. 1- 10 .