Rusza "Netmania w Wirtualnej Polsce.
Najnowsza Netmania (http://netmania.wp.pl/) wyłamuje się ze schematu wielkich turniejów: tym razem użytkownicy sami wybierają główne nagrody. Są wśród nich takie, których wykorzystanie wymagać będzie sporego wysiłku, ale satysfakcja jest gwarantowana. Trzecia edycja Netmanii, największej interaktywnej zabawy w rodzimym Internecie, rusza właśnie na stronach Wirtualnej Polski (http://www.wp.pl/). Dotychczasowe edycje konkursu przyciągnęły rekordową liczbę 400 tys. graczy. Udzielili oni ponad miliona odpowiedzi, zaś nagrody odebrało już kilka setek szczęściarzy! Z punktu widzenia przyszłych zwycięzców najnowsza Netmania wprowadza prawdziwie rewolucyjną zmianę - tym razem to sami gracze wybierają największe nagrody, o które "toczą bój". "Dotychczasowe, milionowe wyniki Netmanii nam nie wystarczają. Do tego, że w Netmanii może wziąć udział każdy a przy tym łatwo wygrać, tysiące uczestników już się przyzwyczaiło. Tym razem sami będą mogli wybrać wymarzoną nagrodę. Koniec z konkursami, w których wygrane lądują w kącie piwnicy..." - mówi Marcin Strzałkowski, szef Projektu Netmania. Trzecie wydanie Netmanii to jednocześnie trzy wielkie nagrody główne, w tym takie, których na pewno nie da się kupić. Pierwszą jest najnowszy motocykl Kawasaki ZX636 wraz dwudniowym kursem jazdy na motocyklu prowadzonym przez Alka Dubelskiego, uczestnika Mistrzostw Świata w Wyścigach Motocyklowych typu Endurance oraz wyjazd z polską ekipą na Międzynarodowe Mistrzostwa Polski do Poznania. Kolejną - megawakacje w Meksyku, którymi zwycięzca cieszyć się będzie wraz z czworgiem znajomych. Pozostałe to m.in. kursy językowe Triada w Londynie, rafting dzikimi górskimi rzekami, najnowsze telefony Nokia 3650... "Postaraliśmy się zrobić wszystko, by nagrody w Netmanii były naprawdę inne od tych w wielkich turniejach telewizyjnych, bądź radiowych. Po raz pierwszy pełne ich wykorzystanie będzie wymagało od zwycięzców sporo wysiłku... Wielu uczestnikom udział w turnieju nie sprawi najmniejszych problemów, jeśli im się natomiast powiedzie, szybka jazda na ścigaczu, wyprawa do Meksyku, czy nauka angielskiego w Londynie będą wymagały ich zaangażowania fizycznego, umysłowego i czasowego. Jesteśmy jednak pewni, że nie będą narzekać..." - dodaje Strzałkowski. Aby wygrać należy codziennie odpowiadać na pytania publikowane na stronie Netmania.wp.pl. Co istotne, do zdobycia nagrody wystarcza jedna odpowiedź dziennie. Gracze mogą korzystać z różnych form aktywności, stosowanie których pomaga zbierać punkty i zwiększać szanse wygranej. Choć pytania konkursowe obejmują szeroki zakres wiadomości, przy umiejętnym korzystaniu z zasobów Internetu, nie sprawiają zwykle zbyt dużo trudności. Zabawa rozpoczyna się 19 maja, kończy zaś, Wielkim Finałem, 20 czerwca. Twórcą Netmanii jest Wirtualna Polska. Partnerami trzeciej edycji turnieju są: PROBIKE, Kawasaki, centertel/IdeaPOP, Nokia, Triada, Inteligo , FunWind, Retendo Wirtualna Polska (http://www.wp.pl/), pierwszy polski portal horyzontalny, interaktywna platforma komunikacji, informacji i e-commerce. Działa od 1995 roku. Współtworzona przez użytkowników Sieci jest jednym z najbardziej znanych i najczęściej odwiedzanych miejsc w rodzimym Internecie. Miesięcznie WP odwiedza ponad 6,5 miliona Internautów.
Najnowsza Netmania (http://netmania.wp.pl/) wyłamuje się ze schematu wielkich turniejów: tym razem użytkownicy sami wybierają główne nagrody. Są wśród nich takie, których wykorzystanie wymagać będzie sporego wysiłku, ale satysfakcja jest gwarantowana. Trzecia edycja Netmanii, największej interaktywnej zabawy w rodzimym Internecie, rusza właśnie na stronach Wirtualnej Polski (http://www.wp.pl/). Dotychczasowe edycje konkursu przyciągnęły rekordową liczbę 400 tys. graczy. Udzielili oni ponad miliona odpowiedzi, zaś nagrody odebrało już kilka setek szczęściarzy! Z punktu widzenia przyszłych zwycięzców najnowsza Netmania wprowadza prawdziwie rewolucyjną zmianę - tym razem to sami gracze wybierają największe nagrody, o które "toczą bój". "Dotychczasowe, milionowe wyniki Netmanii nam nie wystarczają. Do tego, że w Netmanii może wziąć udział każdy a przy tym łatwo wygrać, tysiące uczestników już się przyzwyczaiło. Tym razem sami będą mogli wybrać wymarzoną nagrodę. Koniec z konkursami, w których wygrane lądują w kącie piwnicy..." - mówi Marcin Strzałkowski, szef Projektu Netmania. Trzecie wydanie Netmanii to jednocześnie trzy wielkie nagrody główne, w tym takie, których na pewno nie da się kupić. Pierwszą jest najnowszy motocykl Kawasaki ZX636 wraz dwudniowym kursem jazdy na motocyklu prowadzonym przez Alka Dubelskiego, uczestnika Mistrzostw Świata w Wyścigach Motocyklowych typu Endurance oraz wyjazd z polską ekipą na Międzynarodowe Mistrzostwa Polski do Poznania. Kolejną - megawakacje w Meksyku, którymi zwycięzca cieszyć się będzie wraz z czworgiem znajomych. Pozostałe to m.in. kursy językowe Triada w Londynie, rafting dzikimi górskimi rzekami, najnowsze telefony Nokia 3650... "Postaraliśmy się zrobić wszystko, by nagrody w Netmanii były naprawdę inne od tych w wielkich turniejach telewizyjnych, bądź radiowych. Po raz pierwszy pełne ich wykorzystanie będzie wymagało od zwycięzców sporo wysiłku... Wielu uczestnikom udział w turnieju nie sprawi najmniejszych problemów, jeśli im się natomiast powiedzie, szybka jazda na ścigaczu, wyprawa do Meksyku, czy nauka angielskiego w Londynie będą wymagały ich zaangażowania fizycznego, umysłowego i czasowego. Jesteśmy jednak pewni, że nie będą narzekać..." - dodaje Strzałkowski. Aby wygrać należy codziennie odpowiadać na pytania publikowane na stronie Netmania.wp.pl. Co istotne, do zdobycia nagrody wystarcza jedna odpowiedź dziennie. Gracze mogą korzystać z różnych form aktywności, stosowanie których pomaga zbierać punkty i zwiększać szanse wygranej. Choć pytania konkursowe obejmują szeroki zakres wiadomości, przy umiejętnym korzystaniu z zasobów Internetu, nie sprawiają zwykle zbyt dużo trudności. Zabawa rozpoczyna się 19 maja, kończy zaś, Wielkim Finałem, 20 czerwca. Twórcą Netmanii jest Wirtualna Polska. Partnerami trzeciej edycji turnieju są: PROBIKE, Kawasaki, centertel/IdeaPOP, Nokia, Triada, Inteligo , FunWind, Retendo Wirtualna Polska (http://www.wp.pl/), pierwszy polski portal horyzontalny, interaktywna platforma komunikacji, informacji i e-commerce. Działa od 1995 roku. Współtworzona przez użytkowników Sieci jest jednym z najbardziej znanych i najczęściej odwiedzanych miejsc w rodzimym Internecie. Miesięcznie WP odwiedza ponad 6,5 miliona Internautów.