Na anglojęzycznym serwisie Europemedia.net pojawiła się informacja dotycząca rynku sklepów internetowych w Polsce.
Niestety wiadomości są mało optymistyczne. Z badań firmy I-Metria wynika, że w lutym 2003r. liczba e-sklepów w Polsce wynosiła tylko 660. W porównaniu z danymi z połowy ubiegłego roku, ich ilość zmalała o 90, a w odniesieniu do 2001r. aż o 190. Badania objęły 200 handlowców, z których 87% przyznało, że w 2002r. zanotowali zysk netto. Wśród tych firm, 20% posiadało tylko internetowy kanał sprzedaży. Najbardziej popularnymi towarami sprzedawanymi w Internecie są książki 22,3%, sprzęt komputerowy 14,4 % i oprogramowanie 9,8%.
Niestety wiadomości są mało optymistyczne. Z badań firmy I-Metria wynika, że w lutym 2003r. liczba e-sklepów w Polsce wynosiła tylko 660. W porównaniu z danymi z połowy ubiegłego roku, ich ilość zmalała o 90, a w odniesieniu do 2001r. aż o 190. Badania objęły 200 handlowców, z których 87% przyznało, że w 2002r. zanotowali zysk netto. Wśród tych firm, 20% posiadało tylko internetowy kanał sprzedaży. Najbardziej popularnymi towarami sprzedawanymi w Internecie są książki 22,3%, sprzęt komputerowy 14,4 % i oprogramowanie 9,8%.