Ogólnoświatowa sprzedaż układów elektronicznych w październiku, w porównaniu z miesiącem poprzednim, wzrosła o 1,8% i osiągnęła poziom 12,52 mld USD.
Z danych udostępnionych przez grupę World Semiconductor Trade Statistics wynika, że porównując do analogicznego okresu w roku ubiegłym sprzedaż chipów wzrosła aż o 19,9 %.
Porównując sprzedaż miesiąc do miesiąca, w październiku wzrost był mniejszy niż we wrześniu, kiedy sprzedaż zwiększyła się aż o 3%. Jednak sierpień to miesiąc, kiedy sprzedaż tradycyjnie maleje. Obecnie można się spodziewać większego wzrostu sprzedaży w związku ze swiąteczną goraczką zakupów, choć specjaliści ostrzegają, że ten sezon świąteczny może być martwy. Analitycy finasowi powiedzieli, że aby w pełni ocenić okres świąteczny muszą dokładniej przejrzeć statystyki, jednak ogólne liczby są mniejsze niż zakładano.
Październikowa średnia sprzedaż układów z trzech ostatnich miesiecy w porównaniu ze wskaźnikiem z września najszybciej rosła w Europie, o 6,2% do poziomu 2,46 mld USD. W Ameryce wskaźnik cen wzrósł o 0,5 % gdzie sprzedaż wynosiła 2,65 mld USD, Azja zanotowała wzrost o 1% - 4,56 mld, a Japonia o 0,8 % - 2,85 mld USD. Porównując ten wskaźnik z danymi z roku ubiegłego, we wszystkich
Z danych udostępnionych przez grupę World Semiconductor Trade Statistics wynika, że porównując do analogicznego okresu w roku ubiegłym sprzedaż chipów wzrosła aż o 19,9 %.
Porównując sprzedaż miesiąc do miesiąca, w październiku wzrost był mniejszy niż we wrześniu, kiedy sprzedaż zwiększyła się aż o 3%. Jednak sierpień to miesiąc, kiedy sprzedaż tradycyjnie maleje. Obecnie można się spodziewać większego wzrostu sprzedaży w związku ze swiąteczną goraczką zakupów, choć specjaliści ostrzegają, że ten sezon świąteczny może być martwy. Analitycy finasowi powiedzieli, że aby w pełni ocenić okres świąteczny muszą dokładniej przejrzeć statystyki, jednak ogólne liczby są mniejsze niż zakładano.
Październikowa średnia sprzedaż układów z trzech ostatnich miesiecy w porównaniu ze wskaźnikiem z września najszybciej rosła w Europie, o 6,2% do poziomu 2,46 mld USD. W Ameryce wskaźnik cen wzrósł o 0,5 % gdzie sprzedaż wynosiła 2,65 mld USD, Azja zanotowała wzrost o 1% - 4,56 mld, a Japonia o 0,8 % - 2,85 mld USD. Porównując ten wskaźnik z danymi z roku ubiegłego, we wszystkich