Do końca roku Telefonia Dialog chce testować usługi telewizji interaktywnej oraz filmów na żądanie u części swoich abonentów. We wtorek operator podpisał umowę z firmą ATM Grupa z Wrocławia, jednym z największych polskich producentów telewizyjnych - donosi Gazeta Wyborcza.
Współpraca będzie dotyczyć tworzenia oferty usług multimedialnych. Pomimo, że wciąż dokładnie nie wiadomo, kiedy klienci Dialogu będą mogli skorzystać z usługi, przedstawiciele firmy zapewniają, że jej koszty nie będą wysokie.
"Na pewno będzie taniej, niż gdyby ktoś chciał płacić osobno za kablówkę, wypożyczenie filmów i abonament telefoniczny" - zapewnia Paweł Tomys, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w Dialogu.
Oferta będzie skierowana do abonentów, którzy mają szerokopasmowy dostęp do internetu (w technologii DSL). Na razie korzysta z niej 1650 osób. Według prezesów Dialogu, do końca br. roku ma ich być 10 tys.
Współpraca będzie dotyczyć tworzenia oferty usług multimedialnych. Pomimo, że wciąż dokładnie nie wiadomo, kiedy klienci Dialogu będą mogli skorzystać z usługi, przedstawiciele firmy zapewniają, że jej koszty nie będą wysokie.
"Na pewno będzie taniej, niż gdyby ktoś chciał płacić osobno za kablówkę, wypożyczenie filmów i abonament telefoniczny" - zapewnia Paweł Tomys, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w Dialogu.
Oferta będzie skierowana do abonentów, którzy mają szerokopasmowy dostęp do internetu (w technologii DSL). Na razie korzysta z niej 1650 osób. Według prezesów Dialogu, do końca br. roku ma ich być 10 tys.