Wiadomości:
Satysfakcja Klientów głównym celem TP
utworzono: 22-08-2007
Autor: Dziennik Internautów - mm
Zwiększenie satysfakcji Klientów, bogatsza oferta dostosowana do potrzeb każdego użytkownika oraz większe wykorzystanie synergii w ramach Grupy TP i France Telecom - to główne cele nowego Zarządu TP czytamy w komunikacie prasowym.

Pod koniec kwietnia br. Rada Nadzorcza Telekomunikacji Polskiej, na wniosek prezesa TP Marka Józefiaka, powołała Pierricka Hamon na stanowisko wiceprezesa Zarządu TP oraz Konrada Kobyleckiego na stanowisko członka Zarządu TP. W Zarządzie zmieniła się rola Bruno Duthoit, który odpowiadał za marketing Firmy. Obecnie będzie koordynował działania związane ze strategią, inwestycjami oraz synergią i realizacją projektów w ramach Grupy TP. Zmiany w Zarządzie wynikają z zakończenia procesu restrukturyzacji oraz realizacji przez Firmę nowych wyzwań i sprostania coraz większej konkurencji na polskim rynku - informują przedstawiciele TP.

- Telekomunikacja Polska zakończyła z sukcesem proces restrukturyzacji stając się firmą efektywną, z dobrymi perspektywami rozwoju i zdolną do konkurowania rynku. Teraz satysfakcja naszych Klientów z usług TP jest podstawą dalszego rozwoju Firmy. Dlatego będziemy robić wszystko, aby spełnić coraz wyższe oczekiwania naszych Klientów - uważa prezes TP Marek Józefiak.

- Wiem, że wprowadzając fundamentalne zmiany nie uniknęliśmy błędów. Mieliśmy m.in. kłopoty z działaniem Błękitnej Linii. Wyciągnęliśmy z tego wnioski i zamierzamy z pełną determinacją odbudowywać wizerunek TP jako firmy przyjaznej Klientowi. - dodaje Józefiak.

Telekomunikacja Polska w swoich działaniach zamierza częściej i lepiej wykorzystać synergię w Grupie TP. Dlatego zamierza wprowadzić na rynek więcej wspólnych produktów i usług.
Źródła
di.com.pl
Komentarze
Brak komentarzy