Siemka wszystkim na księdze gości klasy IIf

« 1 2 3 4 5 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 45 46 47 48 49 »
Nick:brx Dodano:2004-11-30 17:41:51 Wpis:Ja myślę że to może z powodu odwołanych połowinek bądź też jakiś niespełnionych marzeń z dzieciństwa o byciu dj'em? Nie wtykam
Nick:Kirej Dodano:2004-11-30 17:32:22 Wpis:Tak fakt faktem to ja tez nie wiem po co ty sie Janek ciskasz!!??
Nick:brx Dodano:2004-11-30 17:11:55 Wpis:Nie chcę być posądzona o zdradę mojej klasy bądź pucę,ale Osiniak całkiem do rzeczy pisze. Jeśli chodzi o imprezy audiosfery to nie przeczę,chodzę.Jeśli tylko mam możliwości to staram się nie opuszczać. A w kwestii fotki to skontaktuj się ze mną na gg bo nie będziemy chyba tak publicznie wymieniać się zdjęciami Pozdro zgredom z mojej klasy
Nick:Osiniak Dodano:2004-11-30 16:28:55 Wpis:Kirej- czemu bym nie zalatwil? Znam dosc duzo osob z Audiosfery i tego calego towarzystwa, wiec daloby rade. Tylko wiesz, nikt nie da decków osobie, ktora nie zna sie na sprzecie, mixowaniu. Ale dobra, juz powiedziales, ze Cie to nie interesuje wiec luz. Koniec tego tematu.

Janek- a jakie spostrzezenia nasuwaja sie po mojej wypowiedzi? Sadzisz, ze ja te posty pisalem? A jesli tak to czemu? Ja ci powiem, ze nie mam z tym nic wspolnego, a to z paru wzgledow:
Nie wiedzialem kto to jest Kirej az do przedwczoraj, wiec ja tam nie mam powodow zeby na Niego cos pisac.
Na pewno znasz sie tyle na kompach, ze wiesz, ze IP 81.15.246.2 to jest IPek zewnetrzny Vectry i w suwalkach co najmniej kilkaset osob ma takie IP.
Chyba, ze to nie chodzi ci o to, ze ja te posty moglem pisac, a o cos innego. Jesli tak to powiedz, bo ja nie kojarze o co chodzi. I tak w ogole to pisz troche jasniej, bo ciezko cie zrozumiec. Nie tylko mi, ale i wielu osobom, ktorym to pokazalem.
"Mowisz najpierw,że się nie dziwisz,że jakieś ***e typu vb i pogromca piszą jakieś głupoty na nasz temat bo nie chcą nam mówić w 4 oczy,bo im nie mówimy,a za chwilę robisz coś w podobie"- a gdzie ja tak napisalem? Ja powiedzialem, ze dziwie sie wam skoro najpierw zarzucacie "vb" i "pogromcy" za to, ze nie powiedzieli Kirejowi tego sami i sie nie podpisali, a potem sami o*****alacie mnie za plecami. A jak widzisz ja nie robie nic w podobie, bo sie podpisalem pod kazdym swoim postem.
I jeszcze jedno pytanie do ciebie. Jaka muzyka wg ciebie jest NIEODPOWIEDNIA? Tylko o konkrety prosze. A tak w ogole to ja nie musze sie nikomu tlumaczyc, robie to bo sam chce, bo to jest w****iajace jak sie z kogos jedzie bez jego wiedzy i nie majac do konca sprawdzonych informacji.
Nick:Bulina Dodano:2004-11-30 16:11:48 Wpis:Wracajac do sprawy dyskoteki, wypowiedzialam swoje zdanie OGÓLNIE. wiem,jak wygladaja imprezy w naszym liceum(nawiedzonym przez ducha zakochanego samobójcy zresztą...).Nie chcialam nikogo obrazac, wiec jesli ktos czuje sie urazony moim skromnym zdaniem, przepraszam. Jednak zdania nie moge zmienic:] Ale docenic nalezy wklad DJ'a. Sprawe uwazam za zamknieta.
Nick:Janek Dodano:2004-11-30 15:16:16 Wpis:****aa ziomek co ci będe gadał.Mowisz najpierw,że się nie dziwisz,że jakieś ***e typu vb i pogromca(i po twojej wypowiedzi nasuwają się ciekawe spostrzeżenia,ale zostawmy to narazie)piszą jakieś głupoty na nasz temat bo nie chcą nam mówić w 4 oczy,bo im nie mówimy,a za chwilę robisz coś w podobie.Bo jakoś nie przypominam sobie,żeby na jakiegoś ciote vb czy pogromce było coś napiasne.A trudno tez się dziwic jak ty z***ałeś dicho i nagle na temat wszystkoiego pojawiły się opinie.Skoro jesteś tak obcykany w sprawy prowadzenia imprez czemu nie przewidzialeś,ze twoja muza będzie niodpowiednia.No ale cóż czasami trzeba popełnić błąd,żeby poćwiczyć tłumaczenie co nie panie Dj??
Nick:Kirej Dodano:2004-11-29 23:58:17 Wpis:Tu nie chodzi o to że ja chcę grac w tym snejku bo na tym się kompletnie nie znam tylko o to że byś na bank w czasie imprezy tego nie załatwił!! W ogóle trzeba zakończyć tą polemike na temat dyskoteki jaka była taka była jednym sie podobała drugim nie!! Było minęło!!
Nick:Osiniak Dodano:2004-11-29 23:19:01 Wpis:Dobra, po kolei.....:
Kirej- z czego co wiem to w klubach nie odbywaja sie raczej dyskoteki, to po pierwsze. Jak juz mowilem, nie dogodzisz wszystkim na raz. Hard techno nie bylo grane na naszej imprezie na pewno. Jesli chodzi o Snake'a. Teraz imprez robionych przez Audio nie bedzie na 99% az do swiat. A w Boze Narodzenie jednego dnia bedzie w Fabryce w Bialym, a drugiego u nas w Snake'u. Jesli jestes taki chetny na te granie to mowie, zalatwimy.Jesli nie chcesz na imprezie to mozna przed. Wez vinyle, bo nikt tam na miejscu Ci raczej nie pozyczy, a z CD Playerow nikt od nich poki co nie gra. Ej, no ja tez Cie widzialem w sobote, ale nie uwazam, ze to jest jakis szpan, ze chodze do Snake'a Bylem na lepszych imprezach takie jak np. Instytut Energetyki w Warszawie, mialem jechac na Mayday, ale niestety nie wypalilo.
Janek, jakim pogladom przecze? Prosze o przyklady. Na rymy raczej sie nie bede probowac. Nikogo sie nie wystraszylem, nikt mi nie grozil, a na pewno nie Kirej, bo jakos go dobrze z imprezy zapamietalem.
Brx- masz jakies swoje foto? Bo jesli czesto chodzisz na imprezy do Snake'a (z Twojej wypowiedzi tak wynika)to powinnismy sie chociaz z widzenia znac. Ja od Andrzejek tam w 2003 roku opuscilem moze 2 imprezy organizowane przez Audiosfere
Dobra, narazie to koniec. Ide spac, jak cos to komentowac, jutro cos odpisze. Narazie...
Nick:MaStAh KiLlAh Dodano:2004-11-29 22:58:31 Wpis:Dlatego tez ja sie nie wypowiadalem na ten temat bo mnie na dysce nie bylo i w ogule gowno sie na tym znam
Nick:brx Dodano:2004-11-29 22:44:13 Wpis:Nie chcę tu na nikogo osobiście najeżdżać tylko taka mała sugestia:jak ktoś się nie zna na danej sprawie to niech się nie wypowiada. Ja nie uważam się za jakiegoś mego klubowicza ale trochę się orientuję w nowych rytmach dzięki dobrym kolegom którzy dostarczają nowinek muzycznych,toteż pozwalam sobie na komentarz. A jeśli komus imprezka się nie podobała to z moich informacji (a są one w miarę wiarygodne bo byłam na miejscu) wynika że nie było przymusu zostawania w szkole pod groźbą śmierci bądź trwałego uszczerbku na zdrowiu, toteż jak się komuś nie podobało to można było w każdej chwili opuścić salę,a nie dopiero po fakcie się denerwować. Btw,dzięks panie dj za wyjaśnienie kwestii basów. Pozdro 600
Nick:Mastah Dodano:2004-11-29 22:26:03 Wpis:A mnie to szczerze gowno wszystko obchodzi. 90 % dyskotek szkolnych jest s*****olonych wiec na nie nie chodze bo wiem ze kokosow nie bedzie .Wole zainwestowac w inne metody spedzania wolnego czasu ...
Nick:szyman Dodano:2004-11-29 22:24:25 Wpis:hehehehe...
Nick:Kirej Dodano:2004-11-29 22:17:17 Wpis:Tak poza tym nie byłem na***any więc nie wiem skąd ty to Janek wzięłeś!!
Nick:Janek(r2) Dodano:2004-11-29 22:14:34 Wpis:A więc Dj Osiniaku!Super znasz się na sprzęcie,w ogóle z gadki patrząc masz za***isty tok rozumowania.Gratulacje jesteś moim faworytem nie dość,że z tym echem się powtarzasz to przeczysz wczsniej sformulowanym pogladom.Fakt nie powiedziałem ci tego w twarz,bo Cię nie znam a ty teraz robisz zdaje się to samo.Ja w swoją wypowiedź potraktowałem jako opinię,bo bycie zaplątanym w sprzecie chłopcem wydawało mi się niezbyt normalne dlatego postanowilem sie wyładować.Może i błąd.Ale nie *****ol mi tu głupot w stylu,że załatwisz mi parę minut w snaku czy w kużni,bo po pierwsze za dj nie uchodzę,a po 2 faktem jest to,iż w tym nie siedzę.Za to na rymy możemy kiedyś się spróbować.Nie jestem może orłem,ale myślę w perspekytwie twojego dj'owania byłby on w dużym kontraście.Wiec moze się zmierzymy w tym co ja i ty jesteśmy mocni w co szcezrze watpie,bo mamy różne zainteresowania.Nie zaprzeczysz jednak,że się po prostu wystraszyłeś jak ktoś podszedł do ciebie,a ty świeciłeś oczkami mówiąc blagalne "zaraz znajdziemy" nieprawdaż??Super wtedy też usłyszałem grożby co do waszego prowadzenia imprezy i jakoś nie tylko od na***anego kireja były kontrowersyjne.Wielu ludziom to się nei podobało.A że ty i dj raptor znaliście realia takiego występu,więc może to wasza wina,że tak ***owo wychodziły przejscia i nie było płyt z rożnego rodzaju muzyką?Może i źle zrobiłem pisząc o waszym wystepie w sposob tak drastyczny,ale ja przynajmniej przyznałem się do błędu, a innym tego niestety brak.No i ten impuls...a później eksplozja weny.
Nick:Kirej Dodano:2004-11-29 22:05:18 Wpis:Problem w tym Osiniak że pomylileś dwa kompletnie różne pojęcia - dyskoteka szkolna i dyskoteka w klubie!! Na dyskotekach w szkole sie nie gra jakiegos agresywnego techna wcale nie chodzi czy przejścia sa praktycznie niezauważalne, czy dźwięk sie odbija od ścian tylko problem lezy w doborze piosenek!! Może ten wasz mix wcale nie był zły tylko poprostu był nie w tym klimacie co trzeba!! Fakt faktem na dyskotece szkolnej z WinAmpa można lepiej zagrać!! Nie wiem skąd ty wzięłeś to że nikt nie powiedział, że źle gracie jak sam słyszałem sporo komentarzy na ten temat nawet metr od ciebie tak poza tym popytaj kolezanek z klasy bo do nich byly prosby skierowane na ten temat !! Nikt tu sie nie zasłaniał internetem kazdy sie podpisywał i nawet mielismy ci zapodac link tylko nie wiedzielismy w jaki sposób, bo w 4 oczy to chyba bez sensu gadac o tym że ktoś z***ał dyske!! Tak w ogóle nie wiem po co ta cała konwersacja i w ogóle po co ty się tłumaczysz!! A jak taki kozak jesteś z tym Snejkiem to załatw nam 15 minut tam - jakos nie sadze że by ci się to udało ząłatwić po tym jak widzialem Cię tam w sobote, więc nie wiem po co ten cały szpan!!


Ostatnio z niektórych komputerów nie można wysyłąć komentarzy więć jak chcecie coś napisać to skasujcie sobie cookies na kompie powinno zadziałać!!
Nick:Osiniak Dodano:2004-11-29 21:53:55 Wpis:Kirej, osiniak nie ma "Tanczyc chce" bo swoich plyt wzialem tylko 2 jak dobrze pamietam i wszystkie byly z clubowymi kawalkami. Nie slucham disco-polo, nie wszystko musze miec.
No i jeszcze pare slow o raptorze. Nie jest on raczej poczatkujacym tak jak ja, gral na wielu imprezach, przez pare miesiecy w Piwnicy, Kuzni, Augustowie, pare kawalkow zagral w Snake'u. Po prostu byly problemy z echem, temu moglo mu czasem nie wyjsc.
To chyba wszystko co mialem napisac. Czekam na Wasza impreze szkolna, chetnie przyjde, zobacze, poslucham. Jesli ktos uwaza,ze zagra lepiej niech to zrobi. Tylko ja nie mowie o graniu z komputera i programu Traktor DJ Studio. Tego nie ma co porownywac do mixowania z CD-eków lub vinyli. Czekam na odpisy i ewentualna krytyke oby konstruktywna, bo we wczesniejszych wpisach raczej takiej nie bylo.
Nick:Osiniak Dodano:2004-11-29 21:51:42 Wpis:zlotowki, poniewaz impreze organizowala moja klasa. A dziwisz sie, ze raptor chcial za to 50 zl.? Wiesz ile taki sprzet kosztuje? Jak Ci powiem, ze nowy okolo 5 500 zl. to uwierzysz? A wszystko sie zuzywa, nic nie jest wieczne. Sam glupi przycisk CUE, ktory trzeba bylo wymieniac po imprezie jest wart 70 zl. nie liczac kosztow naprawy. Co wiecej, koles musi placic 150 zl. miesiecznie dla DJ Mix Club zeby miec licencje DJ'a i mogl (legalnie) grac. Plyt nie bylo tak jak mowisz 10. W jednym opakowaniu bylo rowno 100, a mielismy jeszcze okolo 40 sztuk z DJ Mix Club. Wiec jesli nie wiesz do konca to moze nie pisz, co? Jesli chodzi o rzekome grozby Kireja to ja takich nie slyszalem, a na pewno raptor sie go nie bal. Jesli szukalismy jakiegos utworu to dlatego, ze nam zalezalo, aby impreza sie ludziom podobala. To wszysko. A jesli uwazasz, ze na drogim sprzecie latwo sie gra to moze pokazesz co sam umiesz? Zagraj na tej dyskotece szkolnej, ktora macie robic w walentynki. Albo jak chcesz moge Ci zalatwic paro minutowy wystep w Snake'u, Piwnicy lub Kuzni. Zobaczymy jak bedzie Ci szlo. Wez tylko swoje vinyle lub plyty CD i nie ma problemu.
Bulina, jak mozesz w ogole cos pisac na temat imprezy na ktorej nie bylas?
Brx- nie dalo sie inaczej zrobic z tymi basami. Gdyby nie one to dzwiek byl by "suchy", bo srednie i wysokie tony byly ustawione tylko na 70% gdyz dawaly za duze echo. To dlatego ze bylo troche za malo ludzi, dzwiek za bardzo sie odbijal. A co do slow: "Co z tego że puszczał nowe skoro młodzież nie wie co to jest i nie umie się przy tym bawić? Lepiej grać wypróbowane disco polo bo przynajmniej wszyscy (z Kirejem na czele) znają słowa" Bardzo trafnie okreslone i mam nadzieje, ze chociaz czesc wie o co Jej chodzi. A tak w ogole duza czesc z Was byla w sobote w Snake'u, sami wiecie co tam jest grane, wiec nie rozumiem malego zainteresowania kiedy my na imprezie szkolnej gralismy mniej wiecej to samo.
Nick:Osiniak Dodano:2004-11-29 21:47:15 Wpis:Pisalem wczesniej tutaj, ale z niewiadomych przyczyn moj wpis nie umiescil sie na stronie.
Jak widzicie podpisuje sie pod postem zeby nie bylo, ze zaslaniam sie Internetem i takie tam.
Mam takie jedno pytanie... Dlaczego sami sie czepiacie do na przyklad "pogromcy.." lub "vb", ze nie powiedzieli Wam pewnych rzeczy w cztery oczy, a sami robicie dokladnie to samo? Bo raczej nikt z Was nie przypuszczal, ze tu wejde. I nie pamietam, aby ktos z Was podszedl do mnie na imprezie szkolnej i powiedzial: "Sluchaj, zle grasz, nie podoba mi sie" itd. Nic takiego nie bylo. A wiec nie robcie tego co zarzucacie innym.
Co do samego grania. Nie da sie wszystkim dogodzic, tak bylo, jest i bedzie. Przyklad tylko na podstawie Waszej klasy. Szyman napisal: "przy trzech piosenkach bawilem sie jak czlowiek... paradziol, eksplozja i dj a reszta dla mnie byla do dupy i wogole w kolko techno tez nie powinno leciec", a pozniej Kirej: "Polecam jeszcze z dyski piosenke zamówiona przez borixona " Monika Kruse - Latin Lovers". Jak widzicie disco-polo i tribal techno nie sa raczej podobnymi gatunkami muzyki i jedni beda lubic to, a inni tamto. Do nas przychodzilo duzo osob i prosilo o rozne utwory: to techno, zaraz house, disco-polo albo hip-hop. Musialo raz leciec to, raz to. Dyskoteki szkolnej nie mozna porownac np. do imprez organizowanych przez Audiosfere w Snake'u. Tam przychodza osoby, ktore wiedza co bedzie grane i ktorym muzyka techniczna odpowiada.
Pare zdan do r2.
Moge Cie (jak widzisz z duzej litery mimo tego co o mnie napisales, bo ludzi trzeba szanowac) zapewnic, ze ani ja, ani raptor nie jestesmy gejami . Co do zgrywania przejsc i fraz pomiedzy utworami. Nie wiem czy wiesz, ale na sali bylo tak cholerne echo, ze dzwiek zanim dotarl do DJ'ki to zostal pare razy odbity przez sciany. Nie mielismy drugich par kolumn do odsluchu, trzeba bylo grac na wyczucie. Ja niestety jeszcze go do konca nie mam, bo dopiero ucze sie grac. Co do tej kasy. Ja nie wzialem z tego ani
Nick:Adam Mickiewicz Dodano:2004-11-29 21:23:55 Wpis:No i ****a macie za swoje obiboki *****olone !!! Dziady to byla rozgrzewka a paly sie posypaly a to dopiero poczatek. Pan Tadeusz pokaze niedlugo swe praqwdziwe oblicze moj wyslannik w waszej szkole dopilnuje by z najwieksza starannoscia wyegzekowawac najmniejsze szczegoly dotyczace mojego zywotu a takze dotyczace moich dziel .Powodzenia szykujcie sie na piekło !!!!!!!!!!
Nick:Kirej Dodano:2004-11-29 19:02:59 Wpis:A co ci qrwa??
Nick:..... Dodano:2004-11-29 18:59:16 Wpis:............
Nick:Kirej Dodano:2004-11-29 00:07:05 Wpis:Trzeba jakiś regulamin chyba napisać żeby zwalczać Masterka głupote na tej księdze
Nick:Mastah Dodano:2004-11-28 23:58:50 Wpis:rymy właśnie byly za***iste tylko nie odpowiadaly spolecznemu wizerunkowi admina Idzcie wy z ****u z ta stronką
Nick:Janek Dodano:2004-11-28 22:28:19 Wpis:****a Kirej jak tak dalej pójdzie to już żaden rymoholik tu nie wejdzie.Aj ta cenzura,a Kirej Jaruzelski,zaraz stan wojenny wprowadzi,że księgę wy***ie albo zablokuje ip.A nie uważam żeby rymy te jakoś były szkodliwe:d
Nick:szyman Dodano:2004-11-28 21:22:03 Wpis:snake pierwsza klasa tylko sily pod koniec bylo brak...ale bylo za***iscie pzdr
Nick:Kirej Dodano:2004-11-28 20:14:18 Wpis:Wałek bo jak się piło wódke po drodze do snejka - wtajemniczeni wiedzą z kim to potem gardziołko nietęgie!!
Nick:Wałuś Dodano:2004-11-28 19:12:58 Wpis:Ja chciałam cały skład z przystanku wódstok!!! Hehehe fazka była. I jedna osób "niechcący" pod łokieć się nawinęła ale to juz wtajemniczeni wiedzą o co chodzi. Uwżam ze dyska była udana i ludzie też nie zawiedli. Najgorzej na tym ucierpiało moje gardło. Przez cały dzień mówiłam z taką chrypą jak zapijaczony pur hehe.
Nick:Janek Dodano:2004-11-28 18:51:23 Wpis:Ja tam wolę jak DJ BUHH NA*****ALA W GŁOŚNIK i już,pihem też nie pogardzę,a ostr mnie zawiódł:/no ale czasem trzeba zrobić ***owizne żeby powrócić z dobrym gównem.Pzdr.
Nick:Mastah Dodano:2004-11-28 18:27:34 Wpis:====== > Zaklubować Się Na Śmierć < ======

PS.Lisek wie o co chodzi hehehes
Nick:brx Dodano:2004-11-28 16:46:15 Wpis:Ale musicie przyznać (Ci którzy byli) że nie ma to jak dobre,house'owo-electroniczne party w Snake'u.Szkoda tylko że teraz tak rzadko się odbywają Chociaż z drugiej strony to podnosi ich wartość.
Nick:Mastah Dodano:2004-11-27 15:04:47 Wpis:Na dysce kazda muza jest dobra pod warunkiem ze jestes na***any ostro ==> prawda zycia
Nick:Kirej Dodano:2004-11-27 12:51:43 Wpis:Według mnie dyskoteka w szkole to nie jest techno party w snejku gdzie sporo osob za*****ala na tabletach i byle szybszy beat tym bardziej wszystkim pasuje!! Jakoś na każdej innej dysce szkolnej leci różnorodna muza od disco polo przez sheana paula nawet po pogo i nikt nie narzeka!! Tak poza tym jakby dj'e umieli obsługiwać ten cały sprzęt to jeszcze mniejszy ból a chyba umiejetności im troche brakowalo i inwencji twórczej!! Ogólnie nie było aż tak tragicznie (ale jak osiniak nie ma "tańczyć chce" longa & juniora to wg mnie kompletna klapa w dzisiejszych czasach)Walentynkowa jest nasza więc bedziemy mieli wszystko czego dusza zabragnie!! A tak poza tym dzisiaj ostatnia okazja na grooby melanz przed adwentem wiec jest okazja na poprawke po czwartku!! Pozdro!!
Nick:Janek Dodano:2004-11-27 12:22:01 Wpis:Wow!Ze puścił ze 4 kawałki nowe to nie znaczy,że należy go zaliczyć do dj klasy światowej.A poza tym on powinien mieć w *** nowych kawałków w końcu tym się zajmuje.No ale *** dinozaur jest za***isty przecież,tak tyle,że tylko dla Ciebie Brx,no ale można to zaliczyć do błędu statystycznego tej "imprezy"
Nick:brx Dodano:2004-11-27 11:56:59 Wpis:Ja mam odrobinę odmienne zdanie na temat ostatniego zajścia nazwanego dyskoteką,ale tylko odrobinę. Zgadzam się w 100 %-ach że atmosfera była denna,panowie dje stanowczo przesadzali z basami,bo sprzęt to nie był przystosowany do beatów na takim poziomie ale były też superlatywy. Między innymi muzyka,bo jak się okazało nie taki głupi Raptor jakim go malują. Sam fakt że kiedy poprosiłam o Monikę Kruse nie zrobił na mnie bawolich oczu i powiedział że posiada takowy utwór świadczy o jego jako takim obyciu muzycznym. Szkoda tylko że imprezowicze nie wykazali się taką samą erudycją... Przykład:kiedy na groźbę Kireja wodzirej zapodał "Eksplozję" sala wręcz pękała w szwach (jeśli można użyć takiego określenia),natomiast przy Filterheadz'u bądź Marco Caroli miałam na swój własny użytek conajmniej 50% powierzchni auli. Ja tam na to nie narzekałam,bo kiedy tańczę to im więcej miejsca dla mnie tym lepiej dla otoczenia bo to oznacza mniej przypadkowych kontuzji współimprezowiczów. Jednak świadczy to o braku obycia w nowych hitach wśród młodzieży uczestniczącej w dyskotece. Dlatego nie rozumiem Janka,który krytykuję przedwojenne przeboje dj Raptora. Co z tego że puszczał nowe skoro młodzież nie wie co to jest i nie umie się przy tym bawić? Lepiej grać wypróbowane disco polo bo przynajmniej wszyscy (z Kirejem na czele) znają słowa. Podsumowując impreza denna ale muzyka całkiem pozytywna.
Nick:Kirej Dodano:2004-11-26 22:44:26 Wpis:No taaaaa A ty Janek patrz co mówisz na Osiniaka i na ta ciote bo bedziesz miał w*****ol na dniach!!
Nick:+bonus Dodano:2004-11-26 21:59:39 Wpis:I zachowywał się tak jak on.****a porażka.Śmiało można powiedzieć NAJWIĘKSZA CIOTA SZKOŁY.no comments:/
Nick:Janek Dodano:2004-11-26 21:56:28 Wpis:Jak on ****a się zastrzelił!!Bo się zakochał w jakiejś dupie i nie mógł wytrzymać,że ona ma go w dupie i wział pod*****olił spluwe z pracowni PO(za komuny była dostępna w każdej szkole do 81 oczywiście)i *****olnął sobie w łeb i na tym koniec.Teraz mamy drugiego niedo***a to ten gej z 3 klasy co ma dziewczynke cnotke.*** mu w karabin ja bym sie zastzrelil gdybym miał taki ***owy ryj.
Nick:Mastah Dodano:2004-11-26 21:41:14 Wpis:To pewnie Duch tego wisielca sprawia ze te liceum jest takie s*****olone : /
Nick:Mastah Dodano:2004-11-26 21:38:18 Wpis:Tomnie akurat wcale nie zdziwilo na zadnej dysce dla mnie nie da sie na trzezwego bawic przynajmniej dla mnie a juz na takich gownach to trzeba by wy*****olic w *** wódy zeby chociaz bylo znośnie .Zreszta ****a jak 90 % szkoly to lamusy kujony i ciecie *****olone to co tu sie spodziewac dyski czy melanzu z prawdziwego zdarzenia badzmy szczerzy kokosów nie bedzie .Przegięcie paly centralnie. Szczerze juz wole iść na klatke schodową i wy*****olić tradycjnie z 0,7 litra benka na 2 lub litra na 3 . I nie potrzebuje zadnej muzy bez kiszy wole takie klatkowe melanze we 2-3 niz ****a takei dyski z***ane , co fakt to fakt . Oczywscie najlepszym melanzem na swiecie jest klasyczna domóweczka hmmmmm nie ma lepszej rzeczy sam miązsz zycia po prostu a nie jakies dyski choc ostro na*****olony mozna na takowe wpasc ale to nawet sie nie umywa do klatkowego melanzu o domoweczce nie wspominajac juz
Nick:Bulina Dodano:2004-11-26 21:32:22 Wpis:Nie bylam na ponizszej imprezie,ale sie zgadzam. Z tego wzgledu,iz jestem wróżką i umiem przewidziec przyszlosc, nie znalazlam się na sali gimanstycznej naszego liceum( dawnej kaplicy zreszta, gdzie kiedys wedlug szanownej zofii miszkiel,powiesil sie z powodu nieszczesliwej milosci chlopak...) pozdro dla wszytskich, ktorzy tu bywaja. niech ta błyskoteka bedzie nauczka na przyszlosc...hihiihi
Nick:r2(janek) Dodano:2004-11-26 18:57:25 Url:Wrukwiony bit Wpis:Właśnie!Popieram moich poprzedników.Jednak postanowiłem zająć stanowisko w sprawie tej dennej,hańebnej,***owej,monotonnej imprezy.Wg mnie zawiodły następujące aspekty:
1.Dj's:Raptor&Osinika znani mi dotąd tylko z plakatu(to chyba jedyny plus tej imprezy,choć i tam ktoś wpadł na znakomity pomysł zamieszczenia informacji o której wspominał szyman)nie pokazali nic co mogło mnie zaskoczyć.Ba!Pokazali coś co śmiało można nazwać PROFANACJĄ.Oburzyło mnie to,no bo w końcu pierwszy raz poszedłem na tego typu rodzaj rozrywki,a tu masz nei dość wydajesz 2zł to jeszcze dj'eje(por.geje)pokazali największą chałę jaką kiedy tylko mogłem usłyszeć(a wierzcie czasami na weselach jest lepiej).Raptor z angielskiego dinozaur pokazał styl podobny do jego ksywki czyli przetpotopwy.Puszczał przeboje,które słyszłem na balach przebierańców w podstawówce,(i nawet tam nie robiło to furory)ale być może świat poszedł do przodu,a dj raptor dalej puszcza muzykę z 2 połowy lat 90 XX wieku.Poza tym panie dj z takimi przejsciami(prawie tak jak kosząc trawę i zmienić tor działania)to powinieneś się nazywać dj traktor,bo chciałeś pokazać,że masz w *** biegów,a jechałeś na wstecznym.Podobnie dj osiniak.****a jak można byc taką ciotą i mieć 10 płyt na krzyż?Nawet na za***istym sprzęcie(2 Pionieery na cdeki)nic nie wychodziło,ale 50zł się wzięło do kiermany.
2.Małe zainteresownie:myślę,że większość ludzi miałą nosa tak jak master i się nie spodziewała dobrej zabawy.No i niestety mieli rację:/.Poza tym nie chcieli zapewne opłacać nierobów dj,którzy na groźby kireja(nie wiem jak można go się bać,no ale najwidoczniej można)odpowiadali jak chłopcy z przedszkola;zaraz znajdziemy zaraz zaraz.A pragnienie się nasilało.W ogóle dobre może były 3 może 4 piosneki,a silna reprezentacja z 1 klas nie zrobiła na mnie większego wrażenia.
3.Za mało tzw.poprawiaczy humoru.Tu krótko:nie ma haisu nie ma zabawy.Ja tam miałem cichą nadzieję,że na tzreźwego dobrze się zabawię(Naiwniak).Niestety i jeszcze raz niestety nic z tego nie wyszło:/.

Te wyżej wymienione problemy sprawiły,że raczej więcej nie przyjdę na żadną szkolną imprezy(poza studniówką i waszą walentynkową,choć i tu znając życie będzie problem)i mam nadzieję,że to jedna z ostatnich tego typu imprez o ile nie osttnia.
Nick:Mastah Dodano:2004-11-25 22:40:31 Wpis:Kwestia czy dyska jest dobra wg mnie zalezy od wielu czynnikow ale jezeli juz jest z***ana to w znakomity sposob moze to zniwelowac spora dawka trunkow wszelkiej masci bo innej opcji juz wtedy nie ma zbytnio : /
Nick:kosa Dodano:2004-11-25 22:34:18 Wpis:zgadzam sie z przedmowcami. ostra z***ka byla. juz przeboleje (pomimo tego ze jestem goracym zwolennikiem) brak pogo, ale tak mala ilosc disco z pola to juz przegiecie. w lutym kolej 2f. trza bedzie pokazac klase ))))
Nick:Kirej Dodano:2004-11-25 22:13:51 Wpis:Polecam jeszcze z dyski piosenke zamówiona przez borixona " Monika Kruse - Latin Lovers"
Nick:Mastah Dodano:2004-11-25 22:11:45 Wpis:Trzeba bylo mnie sluchac ja zawsze mam nosa ****a : /
Nick:szyman Dodano:2004-11-25 22:07:36 Wpis:przy trzech piosenkach bawilem sie jak czlowiek... paradziol, eksplozja i dj a reszta dla mnie byla do dupy i wogole w kolko techno tez nie powinno leciec...nie wiem ale to bylo cos do dupy wg mnie. no i oczywiscie ludzi malo nie wiem czemu.moze mysleli ze trzeba sie uczyc na piatek i siedzieli i zakuwali w domu!!!pzdr
Nick:Kirej Dodano:2004-11-25 22:02:46 Wpis:Qrwa mać i po dysce chyba najgorszy shit jaki w historii był w tej szkole qrwa mac z***ana muza z***anie malo ludzi i w ogole z***ana atmosfera!! Nic tylko po***ać dyskoteki w tej szkole, kiedyś sie dziwiłem ze czemu 3 klasy nie chodza na dyski teraz juz wiem po 2 latach wymiatania to chyba i ja zrezygnuje!! Ostra muka!!
Nick:szyman Dodano:2004-11-24 22:45:30 Wpis:tak sobie mysle ze chce sie tak wchodzic ludziom na nasza stronke i wyzywac sie bezsensownie...qrwa mac kazdy debil moglby podpisac sie "znawca" i udawac kozaka!bezmózgowie
Nick:Mastah Dodano:2004-11-24 21:26:46 Wpis:Hmmm jak wałek coś na księdze napisze to mam dylemat moralny czy skomentować czy lepiej skwitować to milczeniem : /
Nick:Wałuś Dodano:2004-11-24 21:22:25 Wpis:Się nie zdziwię jak to bedzie sen proroczy boriksonku..... heheh Apollonie TY Kiruniu(specjalnie to pisze bo wiem ze to go denerwuje) POZDRO!!!!
« 1 2 3 4 5 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 45 46 47 48 49 »