Nick:jaaaaaaaaaaa
Dodano:2004-06-20 19:12:42
Email:kmaorci.oyktaa@hwcloolcwh@aatkyo.icroamk
Wpis:Ja słowa 'fan' nie definiowałam, a że pochodzenie jego jest takie a nie inne, to siłą rzeczy kojarzy mi się ono jak i wielu innym osobom raczej negatywnie.
Polu droga, a czy musisz być kimkolwiek związanym z magdą? Nie możesz byc po prostu sobą? Czy to naprawdę taka wielka przyjemność dla was - fanów, kiedy poproszeni o powiedzenie czegoś na swój temat, możecie wygłosić "Jestem fanem/fanką Magdy Femme"??
A jeśli chodzi o to, że słuchasz po prostu jej muzyki - OK, słuchaj sobie, ja was nie krytykuję, za to, że słuchacie magdy czy kogoś innego (choć mnie samej, jej muzyka się absolutnie nie podoba). Od początku mówię tu o pewnym zjawisku, własnie zjawisku bycia fanatycznym wielbicielem. A czy nie daliście mi powodu, żeby tak o was mysleć, kiedy na mój niekoniecznie pozytywny sąd o magdzie odpowiedzieliscie wielkim oburzeniem, zarzucając mi żałosność i sztuczność? Więc jak widzicie, sami tworzycie sobie taką, a nie inną opinie.
Z poważaniem - ja
Pozdrawiam
|
|
|
|
Nick:POLA
Dodano:2004-06-20 17:56:27
Wpis:Teraz Droga Jaaaa sama się pogubiłam kim jestem...napewno nie fanatykiem.Nie jeżdzę za Magdą, nie obkleiłam sobie całego pokoju Jej plakatami, nie rozmawiam z Jej zdjęciem...słucham po prostu Jej muzyki.O Jej życiu prywatnym też dużo nie wiedziałam przed "wojną", więc kim jestem, może Ty mi powiesz???
|
|
Nick:Kaśka Dąbrowska
Dodano:2004-06-20 17:39:45
Url:www.magdafemme.com.pl
Email:klapt.atreznyon.aa_tdzacborpo@waskksaw@oprobcazdt_aa.noynzerta.tpalk
Wpis:Teledysk Verticalo znajdziesz na stronie www.universalmusic.pl
PS: Zaraz zmienię ilość wyświetlanych wpisów w księdze 
Pozdrawiam wszystkich
|
|
Nick:EwKa
Dodano:2004-06-20 17:38:57
Url:http://www.marzenakorzonek.art.pl
Email:elwpk.at@rmaa.rkzeennoazkroorkzaonneezkr.aamr@ta.kpwle
Wpis:Olka, podaj mi swojego maila to Ci go wyślę
|
|
Nick:Olka
Dodano:2004-06-20 16:54:13
Url:www.magdafemme.com.pl
Wpis:Skąd można ściągnąć teledysk "Verticalo"??
|
|
Nick:jaaaaaaaaaaa
Dodano:2004-06-20 13:55:51
Email:kmaorci.oyktaa@hwcloolcwh@aatkyo.icroamk
Wpis:EwKo, nie chodzi mi o to, że każdy musi lubić muzyke tzw. "zaangażowaną", bo nie musi. Tak jak nie każdy musi słuchac Magdy czy Michała i być czyimkolwiek fanem. Po prostu wiele osób uważa, że to, co tworzy magda jest muzyką bardzo zaangażowaną. Wiele osób uważa też, że jej teksty są dziełem sztuki alternatywnej. A z tym się zgodzić w żaden sposób nie mogę.
Zgadzam się, ze nie kazdy fan jest ślepo wpatrzony w swego diola, jednak reakcje na moje wpisy w tej ksiedze nasuwają inne wnioski. Nie wiem czy to że brak jakichkolwiek superlatyw na temat magdy lub wulgaryzmów na temat wiśniewskiego w tym co piszę sprowadza moje wpisy w oczach fanów do miana nieciekawych i żałosnych nie świadczy o jakimś ślepym uwielbieniu. W kazdym razie odnoszę takie wrażenie.
fan - wielbiciel, zagorzały zwolennik, pasjonat, ang. fan (skrót od fanatic) -> to na temat słowa 'fan' mówi słownik j. polskiego o sięganie do którego w co drugim słowie byłam wcześniej oskarzona.
Ja rozumiem, można kogoś lubic, podziwiać, ale bycie fanem jest czymś więcej według mnie, albo raczej czymś mniej.
A co do szacunku o którym mówisz, to w moich wpisach wczeniejszych podkreślałam iż do tych waszych 'idoli' jako do ludzi mam szacunek, bo tak jak mówisz kazdemu on się nalezy, w większym lub mniejszym stopniu. Jest taka piosenka "Szanuję to, że jesteście ludźmi, kocham Was, Waszych czynów nienawidzę" - oddaje to w pełni mój stosunek do wszystkich 'gwiazd' i nie tylko.
Nie wiem EwKo czy cos Ci te nazwy powiedzą, ale muzyka której słucham to takie zespoły i wykonawcy jak np. Dezerter, Włoch(A)ty, Post Regiment, The Analogs, Apatia, Aus Rotten, Brygada Krzyzys, Crass, Conflict, Brudne Dzieci Sida, Guernica y Luno, Zielone Żabki, Pidżama Porno, Farben Lehre...i wiele innych. Jak kojarzycie chociaż jeden z nich to i tak gratuluję.
Pozdrawiam wszystkich!
|
|
Nick:EwKa
Dodano:2004-06-20 13:24:01
Url:http://www.marzenakorzonek.art.pl
Email:elwpk.at@rmaa.rkzeennoazkroorkzaonneezkr.aamr@ta.kpwle
Wpis:Ja się głębiej w spór między Polą, Olą i jaaa wdawać nie chcę. Ale wydaje mi się, że nie każdy fan jest ślepo wpatrzony w swojego idola. Choć ja jednak zastanowiłabym się nad definicją FANA i IDOLA. Mogę być czyimś fanem, ale to nie znaczy, że ten wykonawca, aktor etc. jest dla mnie autorytetem w każdej dziedzinie życia. Wydaje mi się, że fan to po prostu osoba, która bardziej lubi wykonawcę X od wykonawcy Y. Ale chodzi o to, żeby owa sympatia nie stała się obsesją, żebyśmy nie stracili 'kontaktu' z rzeczywistością, bo w istocie jest tak, że nie znamy prywatnie, rzekłabym 'od kuchni', naszych ulubieńców. Kilka rozmów po koncercie nie pozwala nam poznać kogoś w 100% Raz artysta X ma dobry humor po koncercie i jest dla swoich fanów sympatyczny, uśmiecha się itp. a raz po koncercie boli go głowa, czy ogólnie źle się czuje, lub pokłócił się ze swoją drugą połówką i po pracy chce iść po prostu do domu, a nie rozmawiać z mnóstwem osób, których na dobrą sprawę nie zna, a którzy roszczą sobie do niego jakieś prawa... Fakt faktem, że dla artysty (choć bądźmy szczerzy, że nie każdy aktor, wokalista jest artystą) fani są bardzo ważni, bo go utrzymują, ale są osoby, które mają szacunek dla swoich fanów!!!
JAAAA: nie każdy fan zachowuje się jak bezmózgowie, choć przyznam Ci rację, że wielu jest takich. Nie będę Ciebie ani Twoich słów krytykować, bo miejscami masz naprawdę dużo racji.
Każdy lubi to, co mu się podoba, co mu odpowiada i nie zawsze ludzie między sobą się zgadzają, a dzieje się tak, bo mamy różne gusta. Stąd na rynku muzycznym polskim czy zagranicznym jest tylu wokalistów grających różną muzykę - i dla każdego coś się znajdzie. JAAAA lubisz ambitniejsze teksty niż Magdy? To wspaniale, nie musisz jej słuchać, a są jednak osoby, którym wystarczy prosta piosenka, z czytelnym tekstem i nie zwracają na nic więcej uwagi, bo im to nie potrzebne. Jedni zwracają uwagę na wokal, inni na muzykę, a jeszcze innym podoba się artysta z ładną twarzą i nic na to nie poradzimy, bo każdemu należy się szacunek.
Pozdrowienia dla wszystkich!!!
EwKa
ps. Iwono albo Kasiu, mogłbyście podzielić księgę gości na kilka stron (tj. ustalić jakiś limit wpisów na stronę)? Ładowałaby się troszku krócej :))))
ps2. JAAA: a tak w ogóle to jakiej muzyki słuchasz? To już tak z ciekawości, a nie z chęci zbluzgania :)
|
|
Nick:jaaaaaaaaaaa
Dodano:2004-06-20 10:12:31
Email:kmaorci.oyktaa@hwcloolcwh@aatkyo.icroamk
Wpis:Wybacz Iwono, to było skierowane do Poli.
Pozdrawiam
|
|
Nick:KaGan
Dodano:2004-06-20 02:52:13
Url:www.lista.muzyka.pl
Email:mlups.iacisr@eitnntie@rsicai.spulm
Wpis:Na stronie www.lista.muzyka.pl w Poczekalni pojawiła się "Kompromitacja". Zachęcam do głosowania!
|
|
Nick:Iwona
Dodano:2004-06-19 23:10:18
Wpis:"Iwono, może i została zaatakowana, ale czy jako osoba(a nie postać medialna) nie wyszłaby lepiej gdyby po prostu takie zaczepki zignorowała? To jest dość załosne - odpowiadać przemocą słowną na coś co niby nie ma żadnego związku z prawdą. "
A o co chodzi???????????????????????????????
Zapraszam na GG.
|
|
Nick:Iwona
Dodano:2004-06-19 23:08:56
Wpis:Wiecie co ja WAM powiem ?
Że ja już do ksiegi nie wchodze. To sie robi nudne.Dyskutujcie sobie , ja sie nie wtracam.
Pozdrawiam WAS wszystkich.
)
|
|
Nick:jaaaaaaaaaaa
Dodano:2004-06-19 21:47:24
Email:kmaorci.oyktaa@hwcloolcwh@aatkyo.icroamk
Wpis:Każde słowo, jasne. Wszystko jest nielogiczne. Oczywiscie, tylko o konkretne przykłady mi chodzi moja droga. Wiesz, bo jak narazie nie podałas zadnego. A to, że różnica jest niewidoczna to już nie moja zasługa tylko wasza. Jeśli myślisz że po co drugie słowo sięgam do słownika, to cóż...hm...język polski to jednak mój ojczysty język i posługiwanie się nim nie sprawia mi zbyt wielkich trudności.
A jeśli moje przesłania i wywody wydają ci się śmieszne...no cóż, rozumiem że wolisz posłuchac pioseneczek o przesłaniu " on mnie kocha a ja nie, oł je oł je, ah jak ja kocham innego, tego przystojengo oł je oł je..." - o gustach się nie dysktuje. Jednak jeśli dla ciebie rozsądne słowa nie są godne uwagi to dobrze o tobie świadczy. Lepiej poczytać o tym jaki to michał jest be a jaka to magda jest wspaniała. Świetnie, nie ma co. Ludzi myślących lepiej zepchnąc na margines. Jaka nazwa jest mega śmieszna moja droga chciałabym się dowiedzieć? Bo ja zadnych neologizmów tu nie stosowałam...
A magdę też miałam okazję spotkac i jakoś mnie na kolana nie powaliła, ot zwykła osoba. Znam miliony ciekawszych i jakoś ich fanką do tej pory nie zostałam.
Iwono, może i została zaatakowana, ale czy jako osoba(a nie postać medialna) nie wyszłaby lepiej gdyby po prostu takie zaczepki zignorowała? To jest dość załosne - odpowiadać przemocą słowną na coś co niby nie ma żadnego związku z prawdą.
Olu dorga, czy kiedykolwiek próbowałaś posłuchac muzyki z głębszym przesłaniem, niż to co serwuje ci magda? Czy naprawdę wydaje ci się, że to co ona 'tworzy' jest szczytem możliwości arytsty? Jeśli tak uważasz to naprawdę radze ci z dobrego serca, jak i wszystkim, możecie się zgłosić do mnie, ja naprawdę nie mam tu na celu obrażanie kogokolwiek. Po prostu wyrażam opinię. Więc jeśli czujecie się tak bardzo zaangażowani dzięki tekstom magdy, to ja mogę wam zaprezetnować twórczosć zupełnie inną, a naprawdę ideową, nie mówię że wam się spodoba, jednak weźcie pod uwagę, ze komuś może się zupełnie nie podobac to co udają pseudo-zaangazowani 'artyści'.
A czemu moje wpisy psują ci az tak bardzo humor? Jeśli byłyby kompletnymi bzdurami w stylu "magda to... a michał to ..., a ktostam to...", to miałabyś do mnie większy szacunek jako do człowieka? Jeśli tak to gratuluję:/
Marku, dziękuję ci bardzo za tak pozytywny wpis. Nie oczekiwałam, iż ktokolwiek poprze mnie tu w jakikowliek sposób. Jednak zrobiłay to już 2 osoby(włacznie z Tobą) i wiedz, że jest mi bardzo miło. Miło mi że przeczytałeś to, co napisałam i zrozumiałes że ja nie obrażam tu nikogo, lecz staram się coś przekazać. Twój wpis nastroił mnie optymistycznie. Nie dlatego, że ktoś wypowiada sie pozytywnie na mój temat, bo o jakiekolwiek względy nigdy mi nie chodziło, lecz dlatego, że potrafiłes w pełni odebrac to, o co mi chodzi. Dziękuję jeszcza raz i pozdrawiam!
Pozdrawiam też wszystkich oraz webmasterkę, którą z tego co widze wiele trudu kosztuje utrzymanie tej strony w bardzo dobrym stanie
|
|
Nick:Marek
Dodano:2004-06-19 20:25:24
Url:www.piferko.blog.pl
Wpis:Dorzucę jednak coś od siebie.. trudno zachować milczenie po przeczytaniu
kilkunastu wpisów. Zapewne narażę się co po niektórym, ale trudno hmm..
"Jaaaa" ma cholernie dużo racji i nie bardzo rozumiem, dlaczego nie potraficie przeczytać jej wywodów spokojnie. Za każdym razem, gdy ktoś skrytykuje fana Magdy, wy rzucacie się jak stado wilków na bogu ducha winnego człowieka.
Jej wpisy nie są ani żałosne, ani śmieszne (czy też mega-śmieszne), a już - z całą pewnością - nie są pozbawione szczerej
prawdy i zrozumienia kreowanych przez media naszych postaw (odrobina znajomości psychologii jeszcze nikomu nie zaszkodziła). To nie są teksty pisane przez naćpaną quasi-filozofkę, ale głęboko rozumiejącą rzeczywistość osobę. Ciężko jest przyjąć do wiadomości, że ktoś potrafi patrzeć na świat i ludzi z dystansem, przez co staje się świadomym
kreatorem swojego życia, prawda?
Powiedzmy sobie szczerze.. telewizja to jeden wielki przekaz podprogowy: KOCHAJ SWEGO IDOLA - i właśnie to próbuje wam uświadomić "Jaaaa".
Jest coś jeszcze, co sprawia, że czyta się "Jaaaa" przyjemnie.. w miarę poprawna polszczyzna, zgrabnie formułowane zdania i.. przebijająca w tekście inteligencja. W zastraszającym tempie te cechy zanikają, a
kultura osobista.. to słowo już się dawno zdewaluowało.
Czas najwyższy zrozumieć, że faktycznie jest coś nienormalnego w byciu fanem kogoś, kto tak naprawdę, wcale tegoż fana poznawać nie ma ochoty, bo jest mu on potrzebny tylko do tego, by wypisywał peany na jego cześć i kupował po prostu jego płyty.
I taka jest brutalna prawda hmm..
Nie obrażajcie się na człowieka tylko dlatego, że dostrzega i.. przestrzega was przed zbytnim angażowaniem się w cudze życie. Przy tym wszystkim, wskazuje wam winnego - media, które od zawsze robiły ludziom wodę z mózgu.. tylko czy my musimy się temu biernie poddawać?
|
|
Nick:Marek
Dodano:2004-06-19 19:05:04
Url:www.piferko.blog.pl
Wpis:"Ja mam na szczęście bardzo rozsądnych fanów. Oni przede wszystkim interesują się muzyką, a nie skandalami." - to zdanie wypowiedziane przez Magdę w rozmowie, która jest na stronie http://muzyka.onet.pl/mr,1170332,1,424,artykul.html
Obawiam się, że część z was nie zasługuje na taką opinię.
Przestańcie już, bo robicie się nudni.
|
|
Nick:Olka
Dodano:2004-06-19 17:17:29
Url:www.magdafemme.com.pl
Wpis:Podać Ci przykład? Wszystkie Twoje wpisy, każde słowo i wszystko, co pozostawiłaś w tej Księdze po sobie. Czego Ty właściwie oczekujesz? Że będę spokojnie siedzieć i patrzeć, jak te rzeczy wypisujesz? A omijać ich nie zamierzam. W tej sytuacji zgadzam się z Polą co do litery. Też miałam okazję porozmawiać kilka razy z Magdą i nie sądzę, że jest taką osobą, jaką Ty sobie wyobrażasz. Następnie: muzyka grupy IT, Magdy Femme, BOYSów i innych gwiazd i gwiazdeczek, które są tu wymieniane, jest baaardzo różna. Pytanie tylko: czy umiecie rozpoznawać gatunki muzyczne? Wywnioskowałam, że chyba NIE. Trudno. A różnica, jak to określasz między nazywaniem naszego oślepienia a obrażaniem nas jest bardzo mała, wręcz niewidoczna. Zaczynasz filozofować jak Wiśniewski, co mi totalnie zbrzydło, bo te słowa z nikogo mądrzejszego nie czynią, ale jeśli ktoś co drugie słowo do słownika sięga... Wcale nie daje do zrozumienia, że to robisz, żebym źle zrozumiana nie została. Po prostu zamiast obierać to wszystko w piękne słowa, przestańcie "owijać w bawełnę". Ale jeśli jesteście ludźmi piszącymi teksty piosenek czy wiersze, lub wykładacie z filozofii, to rozumiem, że to przyzwyczajenie nie do uniknięcia. Ale próbujcie jakoś inaczej, co? I już sama totalnie nie wiem, czemu mają służyć Twoje wpisy Jaaaaaa... Jeśli zniszczyć komuś dobry dzień, to zapewniam Cię, że niewypał z imprezy czy kłótnia z najbliższą osobą w zupełności wystarczą. Nie musisz jeszcze dowalać czy zastępować tego nowymi negatywnymi emocjami, oks? Z góry dzięki. Mam dość już tych głupich wywodów, bezsensownych kłótni, sporów i konfliktów, to jest po prostu śmieszne. Dlatego nie zamierzam już zwracać uwagi na bezpodstawne komenty Jaaaaa czy Jej śmieszne "przesłania". Uważam, że to do niczego napewno nie prowadzi i nie będę sobie psuć nerwów przez w zupełności nieznaną mi osobę. Radzę to zrobić także pozostałym bywalcom Księgi Gości na tej stronie, ponieważ (jakby to określiła nasza SERDECZNA KOLEŻANKA) jest to "machina, w którą daliśmy się wciągnąć". Haha. Swoją drogą- ta nazwa jest Mega Śmieszna.
Pozdro przedewszystkim dla Poli i Iwony.
|
|
Nick:Iwona
Dodano:2004-06-19 16:32:40
Email:ilwpo.npaw-@feamnmkelfuabd-gmaamg-dbauflekmnmaef@-wapn.opwli
Wpis:Marhajduk !
pamietam, pamiętam...
|
|
Nick:POLA
Dodano:2004-06-19 15:19:35
Wpis:Droga "Jaaaa" akurat mój przypadek jest inny bo ja miałam okazję poznać Magdę osobiście i nie raz z nią porozmawiać, ale to w tym momencie jest nieważne.Pomóc mogą piosenki, a szczególnie teksty, które Magda ma bardzo dobre i przede wszystkim prawdziwe.Ostatnio przeżywałam bardzo ciężkie chwilę i non stop słuchałam piosenki "Kiedyś się spotkamy" i pomagało.Może nie bolało mniej ale czułam, że nie jestem sama.Magda jest człowiekiem i ma takie sama przeżycia i oddczucia jak każdy z nas, może dlatego Jej piosenki stają się nam bliskie.
A co do wywlekania swojego życia prywatnego, to jeszcze raż powtarzam, że Magda była jedna z najbardziej tajemniczych wokalistek, która broniła się muzyką, ale wybacz, po tym jak została zaatakowana to ja naprawdę się nie dziwię, że odpowiedziała.
I błagam Cię nie wrzucaj do jednego wora Magdy, Michała, Boysów bo to jest kompletnie nielogiczne.
Od zawsze byli ludzie znani i lubiani i ich fani i tak bedzie...po zamordowaniu Johna Lennona kilkadzisiąt osób poełniło samobójstwo, to samo po śmierci Presleya, więc uważam, że u nas jest to jeszcze zdrowe, przynajmniej wsród fanów Magdy.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich fanów i neutralnych także
|
|
Nick:marhajduk
Dodano:2004-06-19 14:15:11
Url:hajduk.blog.pl
Email:mlapr.hpaoj@dkuukd@joaph.rpalm
Wpis:PRAGNE DONIEŚC IZ W NUMERZE13 BRAVO NA STRONIE 5 JEST MAŁE ZDJĘCI MAGDY Z BARDZO PRZYSTOJNYM OGREM CZYLI SHREKIEM WARTO KUPIC POZDRAWIAM
DO IWONY PAMIETAJ O SINGLU DLA MNIE
NARA
|
|
Nick:jaaaaaaaaaaaa
Dodano:2004-06-19 12:30:04
Email:kmaorci.oyktaa@hwcloolcwh@aatkyo.icroamk
Wpis:Nie moja droga Polu, nie miałam idola. A muzyki słucham, jednak takich gatunków o których zapewne nie masz zbyt wielkiego pojecia, w kazdym razie w tej muzyce nie ma czegoś takiego jak fan i idol i to mi odpowiada jak najbardziej. Mogę kogoś podziwiać za to co ma do przekazania jeśli już kogoś z tych kręgów podziwiam. Jednak Magda...co ona ma do przekazania co jeszcze nie zostało przekazane? Mamy tu do czynienia z wyraźnym przerostem formy nad treścią. Forma zachywcająca też zresztą nie jest. Więc jakoś nie jestem w stanie pojać za co podziwiacie tych swoich idoli - femme, wiśniewski, bojs, britnej spirs, frytka etc. Namnożyło się tego jak mrówków, a jedno nie odbiega poziomem od drugiego. Żadno nawet się nie stara, bo po co? "Wkońcu gra się toczy tylko o pieniądze", ot co! Każdy z tych tzw idoli ma mniejszą lub większą rzesze fanów, którzy go utrzymują. Wiodą wygodne życie, nawet nie muszą się starać. A jak im zacznie brakować pomysłów na to jakby się tu jeszcze lepiej wykreować, to sobie wypiorą publoiczne sowje praywatne 'brudy' i rozgłos gotowy. Sami powiedzcie - kto normalny wywlekał by szczegóły ze swojego życia osobistego przed milionami ludzi, jeśli nie miałby z tego żadnych korzysci?
Polu, księga po to jest, żeby wpisywać w niej swoje przemyslenia właśnie. A nie po to, żeby psześcigać się w wymyślaniu chwalebnych epitetów na cześć swoich idoli i wulgaryzmów na okreslenie osób, które są im nieprzyjazne. Nie wydaje mi się, żeby celem istnienia księgi gości było rozpływanie się nad boskością i cudownością osób będących tematem dyskusji. Albo inaczej - idea księgi taka nie jest, jednak z praktyką bywa różnie - tutaj np mamy wyraźny przykład próby cenzury. Niejaka Iwona kilka wpisów temu groziła iż usunie moje wpsiy. Dlaczego?? Hehe...no dobra, chyba wszyscy wiemy dlaczego - "Niechciane dziecko mówiące prawdę". A prawda bywa w niektórych przypadkach bardzo niewygodna. Czemu wpisy będące przejawem wony femme vs wiśniewski nie są usuwane?? Bo nie wiem czy wiecie, ale takim podejsciem robicie swietna reklamę swoim idolom. A oni się cieszą i zacieraja ręce.
A jeśli cię tak Polu bulwersują moje wpisy, to chyba jednak coś w nich jest. I powtarzam - nie mówię że ktokolwiek jest bezmózgiem, ale określam tym mianem pewien typ zaślepienia. Może trudno wam to pojąć.
I ostatnie - nie uważam, że żyjecie dla magdy czy dla kogokolwiek, przynajmniej nie wszyscy, jednak angażowanie się w życie osób obcych jest powiedziałabym żałosne, jakby wasze własne życie nie dostarczało wam dostatecznej porcji wrażeń, trzeba więc zaangażować się w życie kogoś innego - tak wygodniej, niż wziąć własne życie w soje ręce i coś z nim zrobić.
Jak idol może ci pomóc Polu? Zadzwoni do ciebie i cię pocieszy? Porozmawia z toba kiedy będziesz miała doła? Pomoże ci uporać się z problemami życia codziennego? Nie! Bo przeważająca większość nie zna swoich idoli, ba - 99% ich nie znam rzekłabym. Więc samo spojrzenie na idola w telewizji lub na zdjęciu aż tak pomaga?? Matko...przeciez to nielogiczne. Nie mogę was zrozumieć. Bardzo mi przykro.
|
|
Nick:POLA
Dodano:2004-06-19 12:00:22
Wpis:"Jaaaa" a czy Ty nigdy nie miałaś idola?Nie słuchasz żadnej muzyki? Piszesz psychologiczne wpisy,a nie przyszło Ci do głowy, że właśnie idol może komuś w życiu, w kłopotach czy chwilach beznadzieji.
Każdy z nas ma swoje życie i chyba nikt nie siedzi całymi zdniami zastanawiając sie co teraz robi jego idol.Idol jest po prostu dodatkiem do naszego zycia,a nie jego podstawą czy sensem.
W dzisiejszym świecie wartościowych autorytetów nie ma i jesli ktoś znajdzie jakis dla siebie to jego szczęscie.Czy Ty uważasz że my żyjemy tylko dla Magdy i na niej kończy się nasz świat??? Otóż muszę Cię zmartwić, że nie...Ja mam studia, przyjaciół i pare innych zainteresowan, a Magda pośrednio obecna się w moim życiu od 8 lat i jakoś nie czuje sie przez to "bezmózgowcem". Więc jeśli masz takie przemyślenia to radzę iść na psychologię albo pisac artykuły do "Charekterów" a fanom Magdy czy kogokolwiek innego dać życ w spokoju.
|
|